Mi smo BitLab host

Izaberite najbolje

Šta je podrška?

 Početna / Šta je podrška?

Na vaša pitanja odgovaramo svakog radnog dana od 09h – 22h, odgovor ćete dobiti u najkraćem mogućem roku (sačekate do narednog dana).

Ne brinite, mi smo uz Vas!

Serveri su pod našim nadzorom 24 časa.
Predlažemo tiket podršku.
Za telefonsku podršku potrebno je izvršiti doplatu od 9KM mjesečno.

  Šta spada u besplatnu podršku?

Ne radi mail/webmail
Ne radi SQL
Sajt se ne vidi
Podrška za domene
Funkcije u kontrol panelu
Vraćanje iz backupa
Instalacija CMS-a
Besplatna migracija
Promjena glavnog domena

  Šta ne spada u besplatnu podršku?

Ne rade login podaci za CMS
Pojavljuju se greške na sajtu
Podešavanje skripte za slanje maila
Čišćenje od phishing/malware koda
Podešavanje htaccess fajla
Otvaranje mail naloga
Ne radi dodatak unutar CMS-a
Izveštaj o posjećenosti sajta
Podešavanje Cron job-a.
Dodatna podrška!

Ukoliko imate problem ili potrebu koja ne spada u besplatnu podršku, možete računati na pomoć našeg stručnog osoblja. Ipak, imajte u vidu da i mi očekujemo nagradu za uloženi trud i potrošeno vrijeme. Naš inženjer sat je 60KM i računa se u inkrementima po 15 minuta. Uz konsultaciju sa našom podrškom, možete zatražiti pomoć.

Najčešće tražene usluge podrške

SEO optimizacija sajta (osnovni paket) – 120 KM
Postavljanje Google Analytics na sajt - 40 KM
Update wordpress ili Joomla – 60 KM

 

Pravljenje bekapa sajta – 20 KM
Čišćenje sajta od hakova i virusa 40 - 80 KM
Izrada sajta - već od 350 KM

Naši DNS-ovi

ns1.btgport.net
ns2.btgport.net
lc11.btgport.net

 

lc21.btgport.net
lc31.btgport.net

FAQ?

Imam problem, a vama nije radno vrijeme. Šta da radim?
Dva su rješenja – da sačekate donaredni dan ili da zakupite server i paket podrške kakav vam odgovara. Ukoliko je vaše poslovanje veoma povezano sa servisma koje vam obezbeđujemo i možete pretrpjeti velike finansijske gubitke zbog neblagovremenog odgovora ili interevencije, onda je definitivno potrebno da izvršite doplatu za posebnu podršku. U tom slučaju nas kontaktirajte da vas posavetujemo.
Zar hosting firma nema 24 časa podršku?
Mi imamo 24č podršku za servere. Ukoliko se desi neki problem sa serverom u bilo koje vrijeme, mi ćemo reagovati odmah. Na pitanja korisnika kroz tiket sistem odgovaramo radnim danima od 07 – 21 časova.
Moj sajt je hakovan, šta da radim?

Ova situacija je vrlo ozbiljna.

Vi ste odgovorni za sav sadržaj vašeg sajta i za njegovu sigurnost. Ukoliko hakovanje vašeg naloga ugrožava sigurnost ostalih korisnika, moraćemo da vam suspendujemo nalog kako bi sprečili dalje pokušaje napadača. Ukoliko hakovanje naloga ne ugrožava server onda vas nećemo suspendovati.

Daćemo vam osnovne smernice šta se desilo, kako da se zaštitite i vratićemo vam sajt iz bekapa-a.

Da li ćete vi očistiti moj sajt od ubačenog koda kada je hakovan?

Mi ćemo vam ponuditi vraćanje podataka iz najnovijeg bakap-a potpuno besplatno. Ukoliko je upad na nalog izvršen pre više nedelja i vi niste to primetili onda najnoviji bakup neće pomoći jer je sajt bakup-ovan sa malicioznim kodom, tada ćemo vam pronaći stariji bakup. Mi čuvamo 10 kopija vašeg sajta, za svaku nedelju po jedan. Usluga vraćanja starog bakap-a košta 70KM.

BitLab ulaže ogromno vrijeme i sredstva u sigurnost servera i bavimo se sigurnošću korisnika na sistemskom nivou, ali hosting kompanije ne mogu menjati kod na vašem sajtu. Ukoliko je kod loše napisan ili instalirate neki “šupalj” plugin otvarate vrata hakerima da možda upadnu na vaš sajt. Tada je potrebno da angažujete nekoga da vam sredi probleme na sajtu. Ukoliko ne znate kome da se obratite, javite nam se putem tiketa da bi vam dali savjet.

Ostali odgovri
Copyright © 2015 | bitlab.rs. Sva prava su zadržana.